خرید اقساطی گوشی از فیموب

اطلاعاتی درباره فروش اقساطی موبایل

تلفن همراه یکی از ملزومات دنیای دیجیتال امروز است که نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. بدون شک می توان گفت یکی از پرکاربردترین وسایل شخصی که به طور مداوم و در طول روز از آن استفاده می کنیم تلفن همراهمان است.

از آنجا که تلفن های همراه قیمت نسبتا بالایی دارند باید در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشیم تا گوشی مدت ها در نهایت کیفیت برای ما کار کند.فروشگاه های آنلاین و حضوری بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که شرایط فروش اقساطی موبایل و فروش نقدی آن را در اختیار خریداران خود قرار می دهند.

فروش اقساطی موبایل سایت فیموب:

اگر توانایی خرید نقدی گوشی مورد نظرتان را ندارید می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه فیموب در اصفهان از شرایط ویژه فروش اقساطی موبایل فقط با چک صیادی بنفش برخوردار شده و گوشی مورد نظرتان را تهیه کنید.

در فروشگاه آنلاین فیموب تمام گوشی ها و برندهای مطرح موجود در بازار با سیستم های عامل اندروید و IOS موجود بوده و می توانید آن ها را باهم مقایسه کرده و بهترین گوشی متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

در فروش اقساطی موبایل سایت فیموب شما می توانید با پرداخت تنها یک سوم قیمت گوشی هایی که گرانتر از 5 میلیون تومان هستند، گوشی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

سوالات متداول

بله، برای خرید اقساطی گوشی از فیموب باید به آدرس فروشگاه فیموب واقع در اصفهان فلکه احمدآباد مراجعه کنید و با دسته چک خرید سفارش خود را انجام دهید.

در حال حاظر سقف خرید گوشی موبایل اقساطی مبلغ 50 میلیون تومان است.

خیر، ملاک تعیین بازپرداخت و مبلغ اقساط گوشی، سفارش موفق ثبت شده در همان لحظه‌ی خرید است.

برای خرید گوشی قسطی باید تصویر مدارک زیر را حضوری تحویل نمایید:

– کارت ملی هوشمند (یا کارت ملی قدیمی+رسید درخواست کارت ملی جدید)

– چک صیادی به نام شخص متقاضی

– داشتن حساب فعال بانکی (حسابی که در یکسال گذشته تراکنش داشته)